ارتباط با مشتری به همه فرایندها و فناوریهایی گفته میشود که در شرکتها و سازمانها برای شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمات بهتر به مشتریان به کار میرود و شامل مدیریت انواع شیوههایی است که مشتری جهت ارتباط با سازمان استفاده میکند. راهکار CRM ساپ تشکیل شده است از مجموعه ای از برنامه ها و ابزارهایی که سازمان را در جهت ارتباط موثر با مشتری یاری می دهد. برخی از این برنامه ها و گزارشات به شرح ذیل است.
- ارسال پیامک ثبت فاکتور ، مبلغ فاکتور و زمان ارسال فاکتور
- ثبت سفارش توسط مشتری
- ثبت وصول و مدارک
- ارسال پیامک موعد چک ، میزان اعتبار
- ایجاد اتوماسیون پیشنهادات و انتقادات
- ارائه گزارشات و دسته بندی پیشنهادات و انتقادات